آناهیتا درگاهی در ۷ بهمن ماه سال ۱۳۶۵ بدنیا آمد است. وی همسر سابق محمد پروین پسر علی پروین بوده است.

آناهیتا درگاهی

تصویر آناهیتا درگاهی

تاکوک چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است همچنین در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است.

درگاهی

آناهیتا درگاهی در اکران فیلم ممنوعه

فعالیت حرفه ای

تاکوک چندین نمایشگاه در کاخ نیاوران و گالری سیحون و فرمانیه برپا کرده است همچنین در سه نمایشگاه گروهی در موزه هنرهای زیبا کاخ سعد آباد، گالری کمال الملک و جم آرت گالری دوبی شرکت داشته است

ازدواج با محمد پروین

در سال 1393 با پسر مشهورترین فوتبالیست و مربی پرسپولیس یعنی سلطان علی پروین ازدواج کرد، پروین بارها در نمایشگاه های نقاشی وی شرکت کرد و همواره وی عزیز کرده خانواده وی بود

این زوج صاحب فرزند نبودند.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی با خانواده همسر سابقش

طلاق بی سرو صدا

مصاحبه آناهیتا درگاهی در دی ماه 94 :

آناهیتا درگاهی

عکس شخصی آناهیتا درگاهی

این بازیگر ، نقاش و تهیه کننده که در فیلم جدید موتمن اولین تجربه سینمای اش را پشت سر گذاشته درباره ی خبرهایی که در رسانه ها با عنوان عروس علی پروین بازیگر شده است گفت :

من یکسال است که از محمد پروین جدا شده ام و در حال حاضر هیچ نسبت و ارتباطی به ایشان و خانواده شان ندارم و نخواهم داشت.

تکذیب از محمد پروین

محمد پروین نیز در مصاحبه در واکنش به خبر طلاق گفت :

اتفاقا به خودم هم زنگ زدند و ماجرای این خبر و طلاق را گفتند اما من اصلا طلاق نگرفتم روحم هم از این ماجرا خبر ندارد و بهتر است مخاطبان مجددا در این خصوص حدس بزنند

ازدواج مجدد با بازیگر سینما

آناهیتا درگاهی

دو خانواده گذشته و حال آناهیتا درگاهی

اشکان خطیبی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون با حضور در برنامه خندوانه اعلام گرد با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است او در این مورد گفت : ما کم کم به هم علاقه مند شدیم، آخرشم دل منو دزدید و ازدواج کردیم.

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی متولد ۱۹ مهر ۱۳۵۸ در شمیران تهران ، بازیگر است.

درگاهی

آناهیتا درگاهی و همسر دومش اشکان خطیبی

فارغ التحصیل لیسانس تئاتر از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد می باشد، در سال ۷۹ به همراه بابک سعیدی یک گروه موسیقی راک ایرانی به نام اپولون داشته‌ است که راک ایرانی می‌ زدند اما از گروه جدا شدند وی پیانو، گیتار و گاهی نیز ساز دهنی می‌ زند.

درگاهی

آناهیتا درگاهی و ناصر چشم آذر

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و همسرش

او به غیر از موسیقی و بازیگری گاهی نمایش ‌ نامه‌ های انگلیسی را هم به فارسی ترجمه می‌ کند و مدیرگروه موسیقی ترافیک نیز هست.

مصاحبه با آناهیتا درگـاهی

ابتدای گفتگو را با یکی شدن بعد از ازدواج آغاز کنیم. خانم درگاهی! به نظر شما زندگی متاهلی بهتر است یا زندگی مجردی؟ کدامیک را بیشتر می پسندید؟

آناهیتا درگاهـی : هر کدام ویژگی های خاص خودش را دارد ولی زندگی متأهلی مسئولیت های مخصوص به خودش را دارد؛ البته پرسیدن این سوال مقداری دیر است برای این که یک سال از ازدواج من و اشکان گذشته است!

درگاهی

آناهیتا درگاهی و خطیبی

از شیرینی اش بگویید. زندگی متأهلی شیرین تر است یا زندگی مجردی؟

درگاهی

آناهیتا درگاهی نقاش

آناهیتا درگاهی

بیوگرافی درگاهی

آناهیتا درگاهـی : من یک شوهر بسیار روشنفکر و آدم حسابی دارم و بنابراین دیگر به دوران مجردیم فکر نمی کنم و از وقتی که با اشکان ازدواج کرده ام حالم خوب است. کلی حرف با او دارم و هر کاری به من پیشنهاد می شود درباره اش با اشکان صحبت می کنم و حرف های مشترک زیادی با هم داریم.

اشکان گوش های شنوایی برای شنیدن حرف هایم دارد.

آناهیتا درگاهی

آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

آناهیتا درگاهی

ازدواج آناهیتا درگاهی و اشکان خطیبی

پس داشتن حرف مشترک بین زن و شوهر را باید یکی از علل دوام زندگی مشترک بدانیم؟

آناهیتا درگـاهی : من هم این را قبول دارم و اگر یک بار دیگر به دنیا بیایم، همین رویه را در بحث انتخاب درست همسر دنبال می کنم.

درگاهی

آقای خطیبی! شما هم وارد بحث شوید و درباره مزایای مجردی و متاهلی بگویید.

خطیبی: من اصولا آدم تجرد نیستم؛ ممکن است زندگی مجردی لحظات خوشی موقتی زیادی نسبت به زندگی روتین زناشویی داشته باشد اما آن چیزی که به عنوان سعادت و خوشی مداوم تعریف شده در زندگی متآهلی خودش را نشان می دهد. انسان ها قبل از ازدواج موجودات ناقصی هستند و این ازدواج است که باعث تکامل آنها است.

آیا این مطلب مفید بود؟ 541
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید