الناز شاکردوست  بازیگر جوان کشورمان هفته گذشته سر صحنه فیلم سینمایی دو طبقه روی پیلوت دچار سانحه شد و در بیمارستان  بستری شد. ابراهیم ابراهیمان کارگردان این فیلم سینمایی درباره آخرین وضعیت این بازیگر کشورمان توضیحاتی داد که در ادامه میخوانید.

ابراهیم ابراهیمیان در پی حادثه ای که برای الناز شاکردوست بازیگر فیلم جدیدش پیش آمده و منجر به بستری شدن او در بیمارستان شده است، در گفت وگویی بیان کرد:در حال حاضر پروژه را متوقف کرده ایم و توجه همه ما معطوف به این است که حال خانم شاکردوست بهتر شود.

وی افزود:هنوز کسی جایگزین این بازیگر در «دو طبقه روی پیلوت» نشده است و ما هنوز منتظر هستیم تا ببینیم چه اتفاقی رخ می دهد. در این مدتی که الناز شاکردوست دچار سانحه شده است ما به فیلمبرداری نپرداخته ایم و در حال رایزنی برای اتخاذ یک تصمیم درست هستیم.

ابراهیمیان عنوان کرد:من هر روز به خانم شاکردوست سر می زنم و پارگی دیسک او مقداری نگران کننده است و امیدواریم هرچه زودتر معالجه شود البته هنوز به صورت قطعی به ما نگفته اند که این بازیگر چه زمان مورد معالجه قرار می گیرد. ضمن اینکه پزشک ایشان اعلام کرده است که حدود سه تا چهار هفته باید تحت مراقبت های ویژه باشد و تکان نخورد و یک سری آزمایش های فیزیوتراپی انجام دهد و بعد از 4 هفته شکل فیزیوتراپی عوض می شود.

این کارگردان اظهار کرد:ما امیدواریم این پروسه هرچه زودتر طی شود البته نه به خاطر پروژه بلکه به خاطر حال این بازیگر.

وی توضیح داد:هیچ تصمیمی برای ادامه فیلمبرداری در این 4 هفته نگرفته ایم اما مشغول صحبت با تهیه کننده و بچه های گروه هستیم تا ببینیم بهترین تصمیم چه چیزی است.

 

خبر حادثه ای که برای الناز شاکردوست سر صحنه فیلم دو طبقه روی پیلوت رخ داد توسط ادمین صفحه الناز شاکردوست تایید شد . این صفحه اینستاگرامی با انتشار عکسی از الناز شاکردوست روی تخت بیمارستان نوشت :دوستان، الناز از همه تون تشکر می کنه ،حادثه ی پیش آمده امروز هنگام فیلمبرداری به خیر گذشت ولی متاسفانه ضربه ی وارد شده به ستون فقرات موجب دررفتگی دیسک کمر بصورت حاد بین دو مهره نزدیک به مرکز نخاع شد، که به ناچار باید مدت زمانی را به استراحت مطلق بر تخت بیمارستان  بگذراند تا تشخیص بعدی تیم پزشکی، باز هم ممنون از إظهار لطف و محبت تون لطفاً براش دعا کنید.

 

 

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید