تاثیر شنا در افزایش قد

افزایش قد

شنا برای قلب و تقویت ماهیچه هامفید است.اگر می خواهید با شنا ماهیچه ها را تقویت یا آسیب را درمان کنید حرکات با هم متفاوت است.

 

 آیا از  تاثیر شنا در افزایش قد چیزی می دانید ؟شنا کردن بهترین ورزش برای درمان ماهیچه های آسیب دیده است. هیچ کس نمی تواند تاثیر شنا در افزایش قد را نادیده بگیرد در این مطلب با تانما همراه شوید تا از تاثیر شنا در افزایش قد بیشتر بدانید .

اولین  ویژگی مثبت  شنا تقویت ماهیچه های قلب و تناسب اندام:

یکی از راه های عالی برای کاهش وزن شنا است ،تقویت ماهیچه ها و تناسب اندام مخصوصاً اگر با رژیم درست همراه شود ، گرچه خیلی افراد که شنا می کنند معتقدند شنا در کاهش استرس و آرامش نقش دارد به خصوص اگر هوا گرم باشد و امکان ورزش دیگری نباشد.

با انجام حرکت های مختلف شنا بدون داشتن حس خستگی ورزش کرده اید مثل یک حرکت روی دست و قسمت بالایی بدن بیشتر کار می کند یکی دیگر روی تقویت ناحیه پایین بدن تاثیر می گذارد و انعطاف پذیری بدن را بالا و استرس را پایین می آورد ؛

فواید شنای کرال

در شنای کرال باید بدن را به حالت کشیده نگاه داشته و نفس بکشید ، سر را به کنارها کج کنید ، پاها را سخت تکان دهید و دست ها را به طرف سر بالا ببرید طوری که یک دست در آب و دست دیگر بیرون باشد

 

روش انجام و فواید شنای کرال

کرال یا آزاد مشهور ترین نوع  شنای کراله که فشار آب باعث تقویت ماهیچه ها شده و در این شنا گردن دست و پا شانه و سینه و کمر در واقع همه اعضای بدن نقش دارند و کرال در تقویت ماهیچه های کمر و کالری سوزی تاثیر دارد.

فواید شنا قورباغه:

به طور افقی روی سطح آب قرار گرفته و آب را با دو دست به سمت عقب حرکت داده و برای تنفس سررا از آب بیرون میاورند.در میان انواع شنا فشار کمتری به شانه ها آورده و  پاها نسبت به دست حرکت بیشتری انجام داده و پاها به قدرت زیادی برای حرکت به جلو نیازمند است.بر اساس وزن شما شنای قورباغه 300 ت ا444 کالری در 30 دقیقه میسوزاند.

 

تاثیر شنا در افزایش قد

شنا پروانه و فواید آن

شنا پروانه یکی از شنا های چالش برانگیز و برای انجام آن نیاز هست که هر دو دست را همزمان بالای سربرده با تکان دادن پا و دست همزمان به سمت جلو حرکت شروع میشود.شنای پروانه ماهیچه ها را درگیر کرده و برای استقامت بدن و شکم شنای پروانه مناسب است.چون قسمت بالای بدن درگیر می شود دستها شکم سینه کمر تقویت میشود.

این شنا ساختمان بدن را انعطاف پذیر و خوش اندام میکند ،سی دقیقه انجام شنای پروانه در وزن های مختلف کالری های متفاوتی سوزانده و البته سعی شود حرکات شنای پروانه را درست انجام دهید و از کشش بیخود کمر گردن و شانه خودداری شود.

کرال پشت و فواید این نوع شنا

این حرکت به کرال سینه شباهت دارد در این حرکت به صورت افقی به پشت به موازات سطح آب قرار گرفته، پاها به شکل ضربدر ضربه وارد میکند.در این شنا بیرون از آب قرار می گیرد و دم و بازدم استان صورت بگیرد.

تاثیر شنا در افزایش قد

آموزش صحیح و فواید شنا کرال پشت

حرکات کرال پشت به کشیدگی ستون فقرات کمک کرده و موجب می شود بلندتر به نظر رسید با این حرکات باسن شکم شانه و استخوان ها تقویت شده چون باسن در کرال پشت نقش ایفا خواهند کرد و برای افرادی که مدت زیادی را در منزل محل کار می نشینند مناسب،اما در کرال سینه به اندازه حرکت دیگر کالری سوزانده نخواهد شد.

نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید