تصویر برداری سریال خاک گرم در کرمان به پایان رسید 

تصویربرداری 35 درصد از سریال خاک گرم با مضمون میراث فرهنگی ایران به کارگردانی جواد ارشاد و نقش آفرینی بازیگرانی چون بهزاد فراهانی ، دانیال حکیمی و فرشته سرابندی در کرمان به پایان رسید.

یه گزارشایرنا از اعلام روز جمعه سیما فیلم ؛ فریبا بانک توکلی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «خاک گرم» درمورد روند تصویربرداری این مجموعه گفت: از پانزدهم مهرماه تصویربرداری «خاک گرم» با نام قبلی‌ « تردید» را در منطقه کرمان شروع کردیم و تاکنون ضبط 35درصد از این مجموعه به اتمام رسیده است.
وی ادامه داد: این روزها در ارگ قدیم بم مشغول کار هستیم و تا چهار ماه آینده در لوکیشن‌های مختلفی در کرمان، بم، راین و فهرج تصویربرداری داریم.
بانک توکلی تاکید کرد که تدوین این مجموعه به‌طور هم‌زمان با ضبط، توسط مانی سنجری انجام می‌شود.

سریال خاک گرمین تهیه‌کننده زمان پخش «خاک گرم » را بنا بر خواست گروه فیلم و سریال شبکه یک دانست و افزود: « شبکه، پخش این مجموعه را اواخر سال 97 دانسته، کار تا آن زمان آماده می‌شود اما به نظرم بهترین زمان پخش این مجموعه پس از تعطیلات نوروز است.»
مجموعه تلویزیونی « خاک گرم » در 30 قسمت به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه یک با موضوع میراث فرهنگی ایرانیان ساخته می‌شود. در خلاصه داستان آن آمده است: «مردی به نام برومند به همراه همسرش هما برای سرپرستی یک سایت باستان‌شناسی دعوت به همکاری می‌شوند که در این مسیر با کشف یک منطقه بسیار حساس و استراتژیک به لحاظ تاریخی وارد ماجراهایی می‌شوند… .»
بهزاد فراهانی، دانیال حکیمی، فرشته سرابندی، بهرام ابراهیمی، شهروز ابراهیمی ، رضا توکلی، معصومه آقاجانی، شیوا خسرومهر، فرزاد باقری، آسیه سلطانی، علی‌محمد رادمنش، فرزاد باقری، رحمان باقریان، مریم گودرزی، علی کهن، خلیل نظام‌آبادی، مهدی حشمتی، زهرا اسلامی و محسن افشار در این مجموعه بازی می‌کنند.
 

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید