تازه هایی از گلکسی اس 10

خبرها حاکی از آن است که گلکسی اس 10 سامسونگ Samsung Galaxy S10 که به گفته کارشناسان فناوری پرچمدار بعدی سامسونگ از خانواده گلکسی اس است نه تنها دارای  نمایشگر بزرگتر، دوربین سه گانه و حسگر اثر انگشتی با قابلیت سنجش ضربان قلب  است بلکه دارای دوربینی افقی  است که این  ویژگی نیز از ویژگی های منحصر به فرد این گوشی است . در ادامه این مطلب از ویژگیهای دوربین گلکسی اس 10 و باتری گلکسی اس 10 بیشتر بخوانید .

گلکسی اس 10

با وجود تحسین‌هایی که موقعیت مکانی ماژول دوربین عمودی گلکسی اس 9 به دنبال داشت و باعث راحت‌تر شدن استفاده از اسکنر اثر انگشت می‌شد، سامسونگ ترجیح داد از یک طرح افقی در گلکسی نوت 9 استفاده کند. این مسئله به خاطر افزایش اندازه و در نتیجه ظرفیت باتری بود و حال با توجه به یک منبع قابل اعتماد، به نظر می‌رسد گلکسی اس 10 هم از همین روش تعبیه لنزهای دوربین پیروی خواهد کرد.

اگر چه در ابتدا انتظار می‌رفت سامسونگ در گلکسی اس 10 کمابیش از همان سبک طراحی گلکسی اس 9 استفاده کند، اما طرح چینش افقی دوربین در سری گلکسی اس 10 با اطلاعاتی که اخیراً از این گوشی‌ هوشمند فاش شده، همخوانی بیشتری دارد. برای آن‌هایی که احتمالاً اطلاع ندارند باید یادآوری کنیم که انتظار می رود سامسونگ در گلکسی اس 10 پلاس ظرفیت باتری را از 3500 میلی آمپر ساعت به 4،000 میلی آمپر ساعت افزایش دهد. این میزان ظرفیت باتری، پرچمدار جدید سامسونگ را هم رده فبلت گلکسی نوت 9 قرار می‌دهد که از دوربین افقی بهره می‌برد. بنابراین اگر بخواهیم چینش عمودی لنزهای دوربین را نیز برای گلکسی اس 10 متصور شویم، کمی به مشکل برخواهیم خورد. همچنین باید اشاره کرد که گفته می‌شود گلکسی اس 10 پلاس در پشت بدنه خود دارای سه لنز دوربین خواهد بود و این مسئله به خصوص در هنگام چینش عمودی لنزهای فضای زیادی را از داخل بدنه اشغال خواهد کرد.

گلکسی اس 10

علاوه بر این اطلاعات جزئی، شنیده می‌شود سری گلکسی اس 10 سامسونگ در سه اندازه طراحی شده است، به طوری که انتظار می‌رود دو مدل بزرگ‌تر دارای نسبت نمایشگر به بدنه 93.4 درصدی باشند. با توجه به شایعات اخیر، این امر می‌تواند به لطف نمایشگر جدید Infinity-O که دارای حاشیه‌هایی بسیار باریک و یک سوراخ کوچک برای تعبیه دوربین سلفی است، محقق شده باشد.

پرچمدارهای جدید سامسونگ قرار است با پردازنده نسل بعدی اگزینوس معرفی شوند؛ پردازنده‌ای که اواخر هفته جاری به صورت رسمی معرفی خواهد شد. البته نسخه‌های آمریکایی و کره‌ای این گوشی‌ها کماکان از پردازنده‌های شرکت کوالکام و این بار اسنپدراگون 8150 بهره خواهند گرفت. همچنین انتظار می‌رود رابط کاربری جدید One UI که مبتنی بر اندروید 9 پای طراحی شده، به صورت پیش فرض بر روی گوشی‌های سری گلکسی اس 10 نصب شده باشد.

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید