جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی در مجلس برگزار می شود این جلسه با حضور حسن روحانی برگزار می شود حسن روحانی برای دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس حاضر می شود بررسی صلاحیت وزرا از ساعت ۱۳ شروع می‌شود و تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد. محمد شریعتمداری، فرهاد دژپسند، محمد اسلامی و رضا رحمانی وزرای پیشنهادی حسن روحانی می باشد که به‌ترتیب به‌عنوان وزرای پیشنهادی جهت تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی شده اند .

رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

جلسه بررسی رای اعتماد به وزرای پیشنهادی تا ساعاتی دیگر در مجلس برگزار می‌شود.

رای اعتماد روحانی

روحانی در مجلس

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور در هفته گذشته، طی نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس، محمد شریعتمداری، فرهاد دژپسند، محمد اسلامی و رضا رحمانی را به‌ترتیب به‌عنوان وزرای پیشنهادی جهت تصدی وزارتخانه‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی، امور اقتصادی و دارایی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی کرده بود.

حضور روحانی برای دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس قطعی شد

علی اصغر یوسف‌نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار پارلمانی، از حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی، در جلسه علنی امروز مجلس برای دفاع از ۴ وزیر پیشنهادی دولت خبر داد.

امروز؛ بررسی صلاحیت ۴ وزیر پیشنهادی در صحن علنی پارلمانی

احمد امیرآبادی، عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی، روند برگزاری جلسه رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی دولت در صحن علنی پارلمان را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه ظهر امروز (شنبه ۵ آبان) بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت، در صحن علنی پارلمان آغاز می‌شود، گفت: نوبت اول بررسی صلاحیت وزرا از ساعت ۱۳ آغاز می‌شود و تا ساعت ۱۸ ادامه می‌یابد.

فراکسیون امید تا ساعتی دیگر درباره رای اعتماد به وزرا تصمیم‌گیری می‌کند.

تصمیم گیری نهایی درباره رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

رای اعتماد روحانی

رای اعتماد به وزرای پیشنهادی

فراکسیون امید مجلس ساعت ۱۰ تا ۱۱ و نیم امروز برای تصمیم‌گیری نهایی در خصوص رای به ۴ وزیر پیشنهادی دولت برای وزارتخانه‌های کار، راه، اقتصاد و صنعت تصمیم‌گیری می‌کند. این خبر را سیده فاطمه ذوالقدر عضو شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس اعلام کرد و گفت: پیش از این شورای مرکزی فراکسیون کمیته‌هایی را مامور بررسی برنامه‌های وزرای پیشنهادی کرده بود که در جلسه امروز گزارش این کمیته‌ها درباره وزرای پیشنهادی به فراکسیون ارائه و تصمیم‌گیری نهایی درباره رای به این وزرا انجام می‌شود.

نقوی حسینی: اعلام نظر فراکسیون نمایندگان ولایی درباره ۴ وزیر پیشنهادی تا ساعاتی دیگر

سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس درباره نظر نهایی این فراکسیون درباره نظر این فراکسیون در خصوص ۴ وزیر پیشنهادی گفت: ساعت ۱۰:۳۰ صبح امروز جلسه مجمع عمومی این فراکسیون برگزار و آخرین جمع‌بندی درباره این موضوع انجام می‌شود.

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید