طالع شما در آخرین هفته ماه مهر 

هر هفته که شروع می شود همه ما دوست داریم که حال و  فال هفته  خود را بدانیم اگر دانستن فال هفته برایتان جذاب است با این مطلب از تانما همراه شوید تا فال آخرین هفته مهر ماه 97 خود را بدانید.

فال و طالع بینی یکی از آن موضوعاتی است که همواره مورد علاقه عموم بوده است و هرکس به نوبه خود مایل است بداند در آینده نزدیک برای او چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. تجربه نشان داده است که پیشگویی هایی از طریق فال کمی تا قسمتی می تواند وقایع را آشکار سازد.

فال هفته متولدین فروردین

در مورد یک انتخاب احساسی همان تصمیمی را بگیرید که در موقعیت و شرایط مشابه دلتان می خواهد با شما رفتار بکنند. شخصی خبرچین را از دور و بر خود دور کنید. شما حتی اگر سرتان به کار خودتان باشد باز او با حرف هایش می تواند حالتان را خراب کند. در حفظ امانتی که به شما سپرده شده کوشا باشید. اعتباری را که با زحمت بدست آورده اید به سادگی از دست ندهید.

فال هفته متولدین اردیبهشت

اگر در خانه گلدان ندارید حتما برای خودتان بخرید، در غیر اینصورت به گل و گیاه خانه تان برسید، حالتان را بهتر می کند. گاهی انقدر در افکارتان غرق می شوید که واقعیت اطرافتان را نمی بینید حواستان را جمع کنید تا از آه دیگران نترسید. شما بیش از اندازه خودخوری می کنید. فکر می کنید یارتان بسیار بی منطق و خودخواهانه تصمیمی گرفته است.

فال هفته متولدین خرداد

شخصی در اطرافتان با فکر و اندیشه کارها را انجام می دهد او تمام جوانب کار را می سنجد. اگر فکر می کنید شما راه درستی را انتخاب نکرده اید نا امید نباشید. کمی صبور باشید تا نتیجه معلوم شود. زمانی را برای مطالعه کتاب های جدید اختصاص دهید. قبل از آنکه بسیار دیر شود کاری را که لازم است انجام دهید.

فال هفته

فال هفته متولدین تیر

نوآوری و فاصله گرفتن از امور تکراری برای شما مفید است. از دوستان صادق و یک رنگ خود کمک بگیرید و به سمت رویاهایتان حرکت کنید. به حرف مردم اهمیتی ندهید، کاری را که با دل و عقل خود قبول دارید درست است انجام دهید. شخصی در اطرافتان در پی فرصتی است که به شما پیشنهادی بدهد، پیشنهادش را بشنوید اما بلافاصله جوابش را ندهید.

فال هفته متولدین مرداد

اتفاقی که به نظرتان به صلاح شما نیست اتفاقا برای شما ختم بخیر می شود، بهتر است در مورد آن کمتر جر و بحث کنید. شما به هرجا پای می گذارید با خودتان شادی و عشق می برید، اما این روزها مسئله ای فکرتان را مشغول کرده. متاسفانه حواستان دیگر به اطرافتان نیست، در نتیجه نمی توانید جلوی افتادن اتفاقی که نگرانش هستید را بگیرید.

فال هفته متولدین شهریور

مشکلی پیش آمده. راهی را پیدا کنید تا با آن کنار بیایید و کمتر اذیت بشوید. زندگیتان دچار تغییر و تحول می شود. از آن استقبال کنید و آن را به فال نیک بگیرید. طرز فکرتان را تغییر بدهید. مراقب سلامتی پدر یا همسر خود باشید. یکی از نزدیکانتان از شما ناراحت است، دل او را بدست آورید. ادامه این روند به ضرر شماست.

فال هفته

فال هفته متولدین مهر

نیتی که دارید با راهنمایی های شخصی آگاه و باتجربه عملی می شود. یارتان مهربان و خوش برخورد است اگرچه گاهی دمدمی مزاج است و زود عصبانی می شود. یادتان باشد که هیچکس بی عیب نیست، خود شما هم کم اشتباه نمی کنید. مهارت شنیدن خود را بالا ببرید و به حرف های دیگران خوب گوش کنید، نکته ای را خواهید شنید که بدردتان خواهد خورد.

فال هفته متولدین آبان

در مورد شخصی که ناراحتتان کرده هر چه کمتر به او فکر کنید کمتر حواستان پرت می شود و غصه می خورید. از کارهای شخصی در اطرافتان کمتر ایراد بگیرید، در حقش لطف نمی کنید، بیشتر او را ناراحت می کنید. خوبی هایش را هم به او گوشزد کنید. به جنبه های خوب اتفاقی که در حال افتادن است توجه کنید. بجای درجا زدن بلند شوید و بیشتر تلاش کنید.

فال هفته متولدین آذر

دست دست نکنید و بی خیال نباشید. با کار امروز را به فردا سپردن نمی توانید به موفقیت برسید. پشتکار خود را افزایش دهید نه اینکه از دیگران متوقع باشید. به جایی خواهید رفت. از فرصت پیش آمده باید نهایت استفاده را ببرید. سعی کنید با تمرکز روی آنچه برایتان مهم است قدمی به جلو بردارید.

فال هفته

فال هفته متولدین دی

برای شنیدن جوابی که منتظرش هستید، همچنان باید صبر کنید. برخلاف نگرانی هایتان، این اتفاق دقیقا به نفع خود شماست. برای رسیدن به خواسته ای بهتر است زور نگوئید. یادتان باشد دست بالای دست بسیار است. به خودتان بیشتر برسید، چه ظاهری و چه باطنی. بر روحیه تان تاثیر بسیاز خوبی می گذارد.

فال هفته متولدین بهمن

وقوع اتفاقی باعث می شود برایتان سوالهای بسیاری پیش بیاید. بهتر است پیگیر این ماجرا باشید. حتی اگر نتیجه، مورد دلخواهتان نباشد. به یک فروش یزرگ فکر می کنید. جوانب احتیاط را رعایت کنید. بهتر است اعداد و ارقام را دوباره بررسی کنید تا متضرر نشوید. شخصی حرفی را به شما خواهد زد که بسیار خوشحالتان می کند.

فال هفته متولدین اسفند

به پدر و مادرتان سخت نگیرید و با آنها مهربان باشید که گشایش در کار و زندگی شما حاصل خواهد شد. رابطه های شما منشا اصلی استرس تان هستند. به زودی شخصی از شما درخواستی خواهد کرد که شما از پس انجام آن بر نمی آیید. زمانی را به مدیتیشن اختصاص دهید. باعث می شود روزهای پر استرس شما کمتر شود.

فال هفته

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید