طالع شما در  سومین هفته پاییز 97

هر هفته که شروع می شود همه ما دوست داریم که حال و  فال هفته  خود را بدانیم اگر دانستن فال هفته برایتان جذاب است با این مطلب از تانما همراه شوید تا فال سومین  هفته مهر ماه 97 خود را بدانید.

فال و طالع بینی یکی از آن موضوعاتی است که همواره مورد علاقه عموم بوده است و هرکس به نوبه خود مایل است بداند در آینده نزدیک برای او چه اتفاقاتی قرار است بیفتد. تجربه نشان داده است که پیشگویی هایی از طریق فال کمی تا قسمتی می تواند وقایع را آشکار سازد.

فال هفته

فال هفته متولدین فروردین

چند روز دیگر مقدمات سفری تقریبا طولانی برایتان فراهم می شود. حضور در جمعی یا شنیدن خبری باعث می شود شما روحیه قبلی خود را بدست بیاورید. سعی کنید واقع بین باشید، تقاوت شما با اطرافیان تان در همین مسئله است. خودتان را با دیگران مقایسه نکنید. آنچه که مدت ها حسرت داشتنش را می خوردید بدست خواهید آورد.

فال هفته متولدین اردیبهشت

وقوع اتفاقی ورق ها را بر می گرداند گرچه راضیتان می کند اما دیگر خوشحالتان نمی کند، بعضی چیزها را باید در موقع خاص تجربه کرد. به خاطر یک مسئله کوچک جنجال به پا می کنید. این روزها شما بسیار خسته اید و خودتان بیش از همه می دانید که به استراحت احتیاج دارید، به سفر بروید ولو کوتاه مدت.

فال هفته متولدین خرداد

سهمتان از چیزی را دریافت خواهید کرد، بدون اینکه توقع داشته باشید با خوشحالی و ناباوری خبری خوش به گوشتان خواهد رسید. قبل از آنکه دیر بشود کاری بکنید، زمان منتظر چند باره فکر کردن شما نمی شود واگر لازم است این روزها کمتر بخوابید و استراحت کنید. گذشته را جبران کنید و دست از خودخوری بردارید.

فال هفته

فال هفته متولدین تیر

مدت هاست که در آرزوی دست یابی به چیزی لحظه شماری می کنید، مژده که همین روزها آرزویتان برآورده می شود. فقط مراقب باشید دل کسی را نسوزانید، اندکی آهسته تر بهتر. خیلی ها بودند که در بدترین شرایط هم شما را از یاد نبردند چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ معنوی. روزهای شادی را پیش رو دارید.

فال هفته متولدین مرداد

حواستان به کسی که یار و یاورتان بوده و پشتتان را خالی نکرده باشد. اتفاق ساده ای لبخند به روی لبتان می آورد، از این فرصت استفاده کنید. دوستی درخواست کمکی از شما دارد، کارش را راه بیاندازید تا کار خودتان هم راه بیافتد. شک و دودلی در یک انتخاب مالی یا کاری کلافتان می کند شاید بهتر باشد فعلا دست به هیچ اقدامی نزنید.

فال هفته متولدین شهریور

شخصی را که به راحتی دروغ می گوید از خودتان دور کنید، او شما را به بازی می کشاند که در شان شما نیست. آرزوی هرکسی است که از قرار گرفتن در بحث دوری کند و گفتگوهای دوستانه را جایگزین آن نماید، اما فعلا کاری نمی شود کرد. تا می توانید در بحث های پیش آمده شنونده باشید وگرنه وارد جریانی می شوید که دلخواهتان نیست.

فال هفته

فال هفته متولدین مهر

این روزها شما دلتان می خواهد به فعالیت های اجتماعی بیشتری بپردازید به جمعی وارد بشوید که به دانسته هایتان بیافزاید. برای انجام کاری که از پس آن برنمی آیید داوطلب نشوید و زندگی تان را پر از اضطراب نکنید. نگران اینکه مردم چه فکری می کنند نباشید. تصمیمات شما تا جایی که به کسی آسیبی نرساند تنها به خودتان مربوط است.

فال هفته متولدین آبان

برای دلجویی از کسی که درحقش اجحاف شده همین امروز وقت بگذارید و با او تماس بگیرید. پشت سر دوستتان نه حرف بزنید و نه بشنوید وگرنه خودتان را دشمن شاد می کنید. برای انجام کاری بهتر است از کسی کمک نگیرید. دست روی زانوی خودتان بگذارید با همه سختی شما از پسش برمی آیید. لذت یک دیدار دوباره را بزودی خواهید چشید.

فال هفته متولدین آذر

خجالت و کم رویی هم حد و اندازه دارد. تمام ضرر و زیانی که تمام این سالها متحمل شده اید، در نتیجه کمرویی بیش از اندازه تان بوده است. تا زمانی که تصمیم جدی ای نگیرید و شرم و خجالت را از خودتان دور نکنید، آش همان است و کاسه همان. نه گفتن را یاد بگیرید. اعتماد دیگران را به خود جلب کنید و خودتان را از خشم دور نگه دارید.

فال هفته

فال هفته متولدین دی

به هوشتان افتخار کنید و از آن به موقع استفاده کنید. اننظار بیش از حد کلافه تان کرده، بهتر است دست به حرکتی نزنید که بعدا” پشیمان بشوید. شخصی به شما بدهی ای دارد، برای بازپس گرفتن آن اقدام کنید. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است. راه رفته را دوباره نروید. از دادن جواب طفره نروید.

فال هفته متولدین بهمن

شخصی در خانه تان را می زند یا با شما تماس می گیرد. او با حضورش دریایی خاطرات به همراه دارد و شما را خوشحال می کند. با رعایت احترام دیگران، نظر واقعی خودتان را در مورد مسئله ای احساسی بیان کنید و با این کار هم خیال خودتان و هم خیال دیگران را راحت کنید. شخصی که از روی خط قرمزهای شما می گذرد، ارزش معاشرت ندارد.

فال هفته متولدین اسفند

خبری می شنوید و شوق به دلتان می آورد. نذرتان را ادا کنید و این شادی را با دیگران قسمت کنید. این اتفاق اجر صبری است که داشته اید. جوابی را که مدتهاست به تعویق انداخته اید، هرچه زودتر بدهید. برای گرفتن یک تصمیم مهم یا امضای قراردادی مجبور می شوید با شخصی مشورت کنید. نتیجه هر چه بود خونسردی تان را حفظ کنید.

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید