طرز تهیه نان بستنی قیفی خانگی + عکس

نان بستنی قیفی

بستنی قیفی همراه با نان خوشمزه که مورد علاقه همه است.قیف نانی این بستنی نصف لذت خوردن آن است. فکر کرده اید که خودتان این نان را درست کنید؟

روزهای گرم تابستان نوشیدنی های خوشمزه و خنک حال انسان را جا می آورد. اگر شما هم عاشق خوردن بستنی در این روزهای بسیار داغ هستید ما امروز تصمیم داریم تهیه آموزش نان بستنی قیفی را در منزل به شما آموزش دهیم. برای خوردن یک بستنی با نان خانگی با ما همراه باشید.

طرز تهیه نان بستنی قیفی

 

نان بستنی قیفی

بستنی قیفی یکی از بستنی های مورد علاقه تقریبا همه قشر جامعه است. قسمت زیادی از مزه بستنی قیفی به نان آن است. در این مطلب طرز تهیه نان بستنی قیفی را به شما آموزش می دهیم.

مواد لازم:

تخم مرغ (۲) عدد

شکر (۱۱۵) گرم

شیر (۳) قاشق غذاخوری

اسانس وانیل (۱/۲) قاشق چایخوری

آرد (۱۳۰) گرم

نمک (۱/۲) قاشق چایخ.ری

کره (۳۰) گرم

طرز تهیه نان بستنی قیفی :

۱-شکر، تخم مرغ، وانیل، نمک، شیر را درون ظرف گودی میریزیم و هم میزنیم تا کاملا یکدست شود.

۲-سپس کره را به روش بن ماری آب میکنیم و به تخم مرغ اضافه میکنیم.

۳-آرد را به ترکیب اضافه میکنیم.

۴-به خوبی هم میزنیم تا کاملا یکدست شود.

آموزش تهیه نان بستنی قیفی

 

۵-تابه را بر روی حرارت متوسط می گذاریم ومقدار یک قاشق غذاخوری درون تابه میریزیم.

۶-سپس نان بستنی قیفی را به صورت قیف رول میکنیم و انتهای نان را بهم می چسبانیم.

۷-لبه نان ها را می توان با شکلات ویا فندق خرد شده و.. تزئین کرد.

مهم ترین خواص شیر

نوشیدن شیر در بهبود علایم قاعدگی که با نام سندرم پیش از قاعدگی معروف است، نقش به سزایی دارد. بسیاری از خانم ‌ها قبل از دوران قاعدگی دچار نشانه‌هایی از جمله افسردگی، اختلالات خلقی، کمردرد و سردرد می ‌شوند. این افراد باید بدانند که مصرف شیر می ‌تواند این نشانه‌ها را تسکین دهد.

شیر برای داشتن ناخن‌ها، دندان‌ها و موهایی سالم ‌تر لازم است. این نوشیدنی چون کلسیم فراوان دارد، مصرفش به همراه ویتامین D باعث استحکام استخوان‌ها و دندان ها و تقویت رشد موها و پیشگیری از ریزش آن ها می ‌شود. وجود کلسیم به همراه ویتامین A ، ویتامین های گروه B و پتاسیم مانع از نرم و نازک شدن موها می ‌شود و به درخشان شدن آن ها کمک فراوان می‌ کند.

مطالعات بسیاری نشان داده است که مصرف روزانه شیر به همراه میوه‌ها و سبزیجات، هم در بچه‌ها و هم در بزرگسالان باعث کاهش فشار خون بالا می‌ شود.

اگر چه هنوز مکانیسم آن مشخص نیست، اما به نظر می‌‌ رسد که کلسیم، پتاسیم، منیزیم و پروتئین شیر نقش مهمی در این زمینه داشته باشند.

تحقیقات زیادی وجود دارد مبنی بر این که مصرف شیر و لبنیات، خطر بیماری‌ های قلبی ‌عروقی را کاهش می ‌دهد. مردانی که بیشتر از دیگران شیر مصرف می‌ کنند، کمتر دچار حملات قلبی می ‌شوند. همچنین مصرف شیر کم‌ چرب به دلیل سرشار بودن از کلسیم میزان کلسترول بد را در خون کاهش داده و میزان کلسترول خوب را بالا می برد، اما فراموش نکنید که منظور ما از شیر، نوع کم چرب آن است.

نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید