معرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبورگینی

لامبورگینی

لامبورگینی نسخه ای خاص و منحصر به فرد از SC18 را براساس لامبورگینی اونتادور رونمایی کرد این تک نمونه از لامبورگینی که عملکرد خارق العاده ای دارد میتواند یک نقطه قوت برای خودرو ساز محبوب ایتالیایی باشد

لامبورگینی SC18 یک خودرو خاص و شگفت انگیز

لامبورگینی که از خودروسازان  پر طرفدار دنیا است به تازگی  نسخه جدید خود را  به نام  لامبورگینی SC18 ارائه کرده است شما می توانید همراه با بخش فناوری تانما از ویژگی های لامبورگینی SC18 بیشتر بدانید.معرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبوگینیمعرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبوگینی

نسخه‎ی تک نمونه از SC18 بر اساس لامبورگینی اونتادور ارائه شده و به پیشرانه‌ی V12 تنفس طبیعی با قدرت ۷۷۰ اسب بخار مجهز است. معرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبورگینیمعرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبورگینی

جدیدترین نسخه از لامبورگینی اونتادور SVJ با ظاهر جذاب، پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی و عملکرد فنی خارق‌العاده‌، یک پرچم‌دار شایسته برای خودروساز پرطرفدار ایتالیایی است؛ اما به‌نظر می‌رسد که هنوز اونتادور چهره‌ی واقعی خود را نشان نداده است.معرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبورگینیمعرفی مدلی خاص و منحصر به فرد از لامبورگینی

لامبورگینی

لامبورگینی SC18 نسخه‌ی منحصربه‌فردی از اونتادور دوست‌داشتنی است که با همکاری دپارتمان ریسینگ برند گاو خشمگین و یک مشتری خلاق متولد می‌شود. SC18 به کیت بدنه‌ی آیرودینامیک جدید و تک‌نمونه لامبورگینی مشابه مدل مسابقه‌ای هوراکان GT3 Evo و سوپر تروفئو EVO، حاصل تلاش مهندسان اسکوادرا کورسه (Squadra Corse، دپارتمان ریسینگ لامبورگینی) مجهز شده است.

لامبورگینی

SC18 در نمای رو‌به‌رو شبیه به هوراکان GT3 Evo، با چراغ‌های باریک و خشن، دماغه‌ی تیز، و ارتفاع پایین (۱۰۹ میلی‌متر) جلب توجه می‌کند. این موارد اولین نشانه‌های هدف اصلی SC18، یعنی رانندگی در پیست خواهد بود. با این‌حال، محصول خاص لامبورگینی مجوز تردد جاده‌ای هم دارد. با مشاهده‌ی بخش جانبی بدنه، دریچه‌ی هوای هوراکان Super Trofeo EVO کاملاً آشنا به‌نظر می‌رسد. رینگ‌های ۲۰ اینچ جلو و ۲۱ اینچ عقب در کنار تایرهای پیرلی،‌ پایان بخش نمای جانبی تکرارنشدنی SC18 هستند.

در بخش عقب، اسپویلر بزرگ فیبرکربن با قابلیت تنظیم در سه حالت، سیستم اگزوز جدید، دیفیوزر عریض، چراغ‌های باریک و نواری و ۱۲ هواکش روی پوشش موتور هر کدام برای هوارسانی و خنک‌کنندگی یک سیلندر پیشرانه، به ترکیب طراحی اونتادور سوپر ولوچه یوتا (SVJ) با مدل‌های مسابقه‌ای تأکید می‌کنند. کابین SC18 با روکش‌های آلکانترا و دوخت‌های قرمز رنگ درکنار صندلی‌های مسابقه‌ای فیبرکربن ترئین شده است. SC18 بر اساس اونتادور SVJ ساخته شده است، بنابراین از شاسی سبک‌وزن فیبرکربن استفاده می‌کند. هنوز وزن کلی این مدل زیبا اعلام نشده است، اما بر اساس ادعای مهندسان لامبورگینی، SC18 از اونتادور SVJ هم سبک‌تر خواهد بود.

قلب بزرگ، قدرتمند و خوش‌صدای SC18 پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر V شکل ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی است که ۷۷۰ اسب بخار در ۸۵۰۰ دور بر دقیقه و ۷۲۰ نیوتن‌متر در ۶۷۵۰ دور بر دقیقه تولید می‌کند. جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۷ سرعته، تمام خروجی پیشرانه را به چهارچرخ منتقل می‌کند. با اینکه قدرت و گشتاور پیشرانه‌ مشابه اونتادور SVJ است، اما به‌دلیل وزن کمتر و کیت جدید آیرودینامیک، SC18 بدون شک عملکرد بهتری نسبت به نسخه اصلی خواهد داشت. آمار رسمی لامبورگینی SC18 در آزمایش شتاب، نظیر نهایت سرعت و قیمت اعلام نشده است. باتوجه به‌اینکه SC18 تک‌نمونه است، حتما از قیمت پایه‌ی اونتادور SVJ (حدود ۵۱۸ هزار دلار)، گران‌تر خواهد بود.

بازدید: 31
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید