نمایشگر خاص گلکسی نوت 10

گلکسی نوت 10 با نمایشگر  6.66 اینچی اش وارد بازار می شود تا باز یک پدیده ای خاص از دنیای تلفن همراه را به نمایش بگذارد .یک منبع ناشناس کره ای اخباری درباره نمایشگر گلکسی نوت 10 منتشر کرده است که بر  اساس آن صفحه گلکسی نوت 10سامسونگ با رزولوشن 4k عرضه خواهد شد.

گلکسی نوت 10  

وقتی که گوشی «اچ‌تی‌سی اچ‌ دی 2» با صفحه‌ای به اندازه 4.3 اینچ در سال 2009 عرضه شد، بسیاری بر این باور بودند که گوشی های هوشمند نمی‌توانند نمایشگر بزرگتری از این داشته باشند. ولی بعد از 2 سال، سامسونگ با عرضه اولین گوشی از سری نوت حد 5 اینچ را با صفحه‌ای 5.3 اینچی رد کرد. حال گلکسی نوت 9 و آیفون 10 اس مکس که به ترتیب صفحه ای به اندازه 6.4 و 6.5 اینچ دارند را در دستان مردم می‌بینیم. اما طبق گزارشات لو رفته از کشور کره، اندازه صفحه‌ی گوشی ها، قرار است در سال بعد بزرگ‌تر نیز بشود.

گلکسی نوت 10

اخبار واصله حاکی از آن است که  قرار است گلکسی نوت 10 با صفحه 6.66 اینچی و با رزولوشن 4k عرضه شود. این گوشی  دارای کد رمز”DaVinci” است که مدل آمریکایی آن به تراشه جدید «کوالکوم اسنپ‌دراگون 8150» مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود تا این گوشی از اینترنت 5G پشتیبانی کند، همچنین 3 دوربین در پشت برای این گوشی در نظر گرفته شده است. منابع کره‌ای مدعی شده‌اند که “گلکسی نوت 10” در میانه سال بعدی در دسترس قرار خواهد گرفت.

اگرچه گوشی به اندازه 6.66 اینچ، بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، اما بزرگ‌ترین اندازه‌ای نیست که سال آینده در دستان مردم قرار گیرد. چرا که سامسونگ گلکسی اف که صحفه ای منعطف دارد، اگر به طور کامل باز شود، صفحه‌ای به اندازه 7.3 اینچ خواهد داشت!

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید