پانته آ بهرام بازیگر مطرح کشورمان را همه می شناسند و به دلیل شهرت و اعتبار این بازیگر ایرانی بسیاری از هنرمندان مشهور از وی حمایت کردند و برای اولین بار این گلاب آدینه بود که از وی در برابر درخواستش حقش حمایت کرده است. گفتنی است بعد از سریال دلدادگان حواشی پایان این سریال تا کنون ادامه داشته است وی از ادامه کار با گروه دلدادگان امتناع کرده است.

حمایت هنرمندان از پانته آ بهرام بازیگر ایرانی

به دنبال حواشی و تغییر قسمت آخر سریال «دلدادگان» و گزارش ۲۰:۳۰ علیه  پانته آ بهرام ، هنرمندانی چون نوید محمدزاده،  حامد بهداد ، امیر جعفری، گلاب آدینه ،  احسان کرمی ، سحر دولتشاهی، ستاره پسیانی، باران کوثری،  هانیه توسلی  و رخشان بنی اعتماد و … از او حمایت کردند.

پانته آ بهرام در‌ آخرین مصاحبه‌ خود اعلام کرد که بخش زیادی از دستمزدش را برای «دلدادگان» دریافت نکرده و تهیه کننده این سریال، صدا و سیما را برای عدم پرداخت مقصر می‌ داند. او به سفر کاری که از پیش با عوامل فیلم ، هماهنگ شده بود، می‌ رود و در نبود او، قسمت پایانی این سریال فیلمبرداری می‌ شود.

منوچهر هادی، کارگردان این اثر، اعلام کرده است که قسمت پایانی این سریال به دلیل عدم همراهی پانته آ بهرام تغییر کرد و آن‌ها مجبور شدند که فیلمنامه را تغییر دهند.

پانته آ بهرام

پانته آ بهرام بازیگر سریال دلدادگان

حمایت جالب هنرمندان از پانته آ بهرام بازیگر بعد از اخبار ۲۰:۳۰

امیر جعفری نوشت : برای خاستگاه شریف هنرت که صحنه تئاتر است شان هنرمندی اصیل تو جایگاهی دارد که ورای حرفهای پوچ و بی قدر باقیست… تو به همه کارهایی که حضور داشتی اعتبار بخشیدی هیچ مغلطه ای نمیتواند هنر و بزرگواری تو را انکار کند …

پانته آ بهرام

امیر جعفری

هانیه توسلی نوشت : رفتار حرفه ای پانته آ بهرام بازیگر با اخلاق در طول سال های فعالیت اش بر کسی پوشیده نیست . این که در برابر رفتاری غیر حرفه ای واکنشی قاطع داشته باشد هم به آداب حرفه ای اش اشاره دارد و بس .

اتهام بی اعتنایی به مردم، ترفندی کلیشه ای و کهنه است که بر قامت بی ادعای بازیگری توانمند چون پانته آ بهرام نمی چسبد . هوش یک ملت را در برابر بی اعتنایی های آشکار که بر آن ها روا می دارید ، دست کم نگیرید .  رخشان بنی اعتماد

پانته آ بهرام بازیگر

هانیه توسلی

نوید محمد زاده نوشت : سلطان تا باشه همه از تو یاد بگیرن حق گرفتنیست

پانته آ بهرام بازیگر

نوید محمدزاده

باران کوثری نوشت : بامزه است . همین رسانه ملی که امروز پایان یک سریالش جنجال شده و “ پانته‌آ بهرام “ بزرگ را مقصر می‌خوانند که باید بدون دستمزدش می‌مانده و به احترام مردم کار می‌کرده ، همان‌جای است که به احترام مردم مهمان یکی از برنامه‌هایش با قصه‌های دروغین و جابه‌جا اشک مردم را درآورد و اعانه جمع کرد . همان جایی است که در حساس‌ترین شرایط سیاسی اجتماعی اخبار موضع‌دار و کذب نشان می‌داد . همان جایی که مردم را آنقدر ساده و بی‌ظرفیت می‌پندارد که از لوگو تا تصویر هرآنچه را می‌تواند به طرق مختلف سانسور می‌کند .

حالا با پرچم احترام به مردم سعی دارند بدحسابی تلویزیون را به گردن اسطوره‌ای مثل پانته‌آ بهرام بیندازند . گرچه شان پانته‌آ اجل است از این بازی‌ها . این‌ها چه می‌دانند تئاتر چیست ، بازیگری چیست ، این همه سال در تئاتر و سینما و همان سریال‌های تلویزیونی‌شان درجه یک ماندن چیست ؟ شما کجا و پانته‌آ کجا ؟

کاش همین کار پانته‌آ شروعی باشد برای تلویزیون و تهیه کننده‌گانش تا بدانند در مقابل عوامل سریال‌ها ( نه فقط بازیگرها ) مسئولند و دلیلی ندارد همه ما‌ه‌ها دنبال حقشان بدوند . تلویزیون اگر به دنبال جذب مخاطب است ، بهایش را عوامل و بازیگران نباید بپردازند …

پانته آ بهرام بازیگر

باران کوثری

حامد بهداد نوشت :حمایت رخشان بنی اعتماد از پانته آ بهرام

رفتار حرفه ای پانته آ بهرام بازیگر با اخلاق در طول سال های فعالیت اش بر کسی پوشیده نیست . این که در برابر رفتاری غیر حرفه ای واکنشی قاطع داشته باشد هم به آداب حرفه ای اش اشاره دارد و بس .

اتهام بی اعتنایی به مردم، ترفندی کلیشه ای و کهنه است که بر قامت بی ادعای بازیگری توانمند چون پانته آ بهرام نمی چسبد . هوش یک ملت را در برابر بی اعتنایی های آشکار که بر آن ها روا می دارید ، دست کم نگیرید .

رخشان بنی اعتماد

حمایت ها از پانته آ بهرام ادامه دارد…

پانته آ بهرام بازیگر

حامد بهداد

گلاب آدینه نوشت : همیشه شعبان یک بار هم رمضان . تا کی تا کی عوامل سریال ها باید ماه ها و ماه ها و ماه ها دنبال گرفتن دستمزد خود باشند؟ نمی دونم دقیقن أصل ماجرا چیه؟کی درست می گه کی غلط ولی به نظر من اگر اگر پانته آ خانم به خاطر نگرفتن به موقع دستمزدشان به کار ادامه نداده اند بسیار کار خوبی کرده اند. بالاخره یک بار هم که شده یکی می باید این کار رامی کرد

پانته آ بهرام بازیگر

گلاب آدینه

ستاره پسیانی نوشت : کار درست و حرفه ای کردی.عبرتی باشه برای دیگران.از ارزش هنرت هیچ کم نشد

پانته آ بهرام بازیگر

حمایت ستاره پسیانی از پانته آ بهرام بازیگر دلدادگان

 

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید