انواع کیف زنانه   موجود در بازار خانم ها را گیج می کند و  آنها از خود می پرسند که هریک از انواع کیف زنانه کجا کاربرد دارد در این مطلب با کاربرد انواع کیف زنانه آشنا شوید 

كیف مچی

شکل ظاهری :سایز این مدل کیف کوچیکه و در یک سمت آن دسته کوتاهی قرار داره, این دسته سایزش به اندازه ای هست که دور مچ قرار می گیره , برای همین بهش میگن کیف مچی. در ضمن این مدل کیف به قدری سبک است که سنگینی آن مچ دست را خسته نمی کند.
داخل آن تنها وسایل ضروری جا می گیره و همچنین به جای کیف لوازم آرایش نیز استفاده میشه.

کاربرد:برای رستوران و مهمانی های شبانه.

 انواع کیف زنانه

كیف نامه ای

شکل ظاهری:كیفی مسطح و چهار گوش كه با یك رویه مثلثی شكل بسته میشه و دسته ای نداره، مخصوص حمل وسایل ضروری.

کاربرد:مناسب برای مراسم رسمی.

انواع کیف زنانه

کیف دستی

شکل ظاهری:دارای چهار گوش و فاقد هیچ گونه بندی. تنها وسایل ضروری رو در خوش جا میده .

کاربرد:مناسب برای مهمانی ها و مراسم رسمی.

 انواع کیف زنانه

کیف فستیوال

شکل ظاهری:این مدل كیف فرم كامل شده کیف دستیه با این تفاوت كه دارای بند بلندی می باشد و این مدل بند ها برای این طراحی شده اند كه ترجیحاً  روی شونه هایمان به صورت كج  قرار بگیرند.
کاربرد:همانطور که از اسمش پیداست (فستیوال به معنای جشنواره) این مدل کیف برای تمام جاهایی که قراره آزادانه به گردش بپردازیم  مناسبه چونکه نمی خواهیم کیف دست و پاگیرمون باشه.

 انواع کیف زنانه

کیف بولینگ

شکل ظاهری:این مدل كیف ها از روی كیف های مخصوص ورزش بولینگ الهام گرفته شده اند. كیف های بولینگ وظیفه حمل توپ های بولینگ رو به عهدا دارند ، برای همین شكل چمدان مانندی دارند. این كیف ها دارای دو دسته نسبتاً کوتاه و یک دسته بلند در داخل کیف هستند.
کاربرد:بسته به سایزشون مناسب برای استفاده در طول روز و گردش های اطراف شهر.

 انواع کیف زنانه

 کیف دکتری

شکل ظاهری:دارای دو دسته كوتاه و گوشه های دایره ای شكل که در داخلش جیب و تقسیم بندی داره. دهنه كیف جوری طراحی شده كه به راحتی نمی توان به وسایل داخل آن دسترسی داشت. همانطور كه از اسمش پیداست در ابتدا كیفی بوده که برای دكترها طراحی شده تا وسایل و داروهای خود را با آن حمل كنند.
کاربرد:دارای ظاهری كلاسیك و رسمی ، مناسب برای محل کار.

انواع کیف زنانه

کیف تت یا کیف خرید

شکل ظاهری:این کیف در بین خانم هایی که دائم در رفت و آمد هستند محبوبه و کاربرد زیادی داره, وحتی به نام کیف خرید نیز مشهوره.
در سایز های متوسط و بزرگ ، دارای دو دسته كوتاه یا بلند می باشد و بعضی از این مدل کیف ها دكمه یا زیپی برای بسته شدن ندارند.
کاربرد:این مدل كیف ها برای خرید های روزانه از سوپر ماركت و امثال آن مفید هستند چون به راحتی وسایل مختلفی رو در خودشون جا میدن.

 کیف هوبو

شکل ظاهری:ظاهری بزرگ و حلالی شکل با فرمی خمیده و تنها یك دهنه برای باز شدن داره و دارای دسته ای برای قرار گیری روی شانه ها.
 معمولاً تمام برند های معروف از این مدل کیف در لیست محصولاتشون پیدا میشه. راحت بر شونه ها میشینه, حملش هم خیلی راحته .خوبیه این كیف اینه که می تونیم هر چیزی كه دلمون می خواد رو داخلش جا بدیم.
کاربرد:در تمام مکان های غیر رسمی کاربرد داره.

انواع کیف زنانه

کیف ساحل

شکل ظاهری:كیف های بزرگی كه معمولاً  طول بلند تری نسبت به عرض دارن, همچنین گوشه های گرد و یك بند برای شانه ها.
کیف های رنگارنگی از جنس حصیر , بوریا و کنف.
کاربرد:درسته که اسمشون کیف ساحله اما استفادشون تنها به لب ساحل ختم نمیشه بلکه برای پیکنیک و خرید روزانه نیز مناسب هستند. و حتی مدل های اسپرت تر آن نیز برای باشگاه های ورزشی استفاده میشه.

انواع کیف زنانه

کیف ستچل

شکل ظاهری:کیفی در سایز ها و اشکال مختلف که تا حدی عریضه , ممکنه یک یا دو بند بلند به همراه یک بند کوچک داشته باشه به صورتی که هم بشه روی یک شونه انداخت و هم کج. جیب ها و تقسیم بندیاش کاملاً با سازماندهی درست شده. برای خانم هایی که دوست دارند کیف  زیبا و رسمی و در عین حال جاداری داشته باشند مناسبه.
کاربرد:این کیف غیر رسمی محسوب میشه اما در مکان های نیمه رسمی مثل رستوران ها نیز کاربرد داره.

 انواع کیف زنانه

 کیف مسنجر

شکل ظاهری:مسنجر یا به زبان پارسی پیام رسان . معمولاٌ مستطیلی شكله، داخلش بخش هایی تفكیك شده داره ، و یك دسته بلند برای اینكه رو شانه به صورت کج قرار بگیره. به این علت این نام رو به خودش اختصاص داده كه برای نامه رسان ها كه با دوچرخه یا موتور نامه ها را جابه جا می كنند بسیار راحته.
کاربرد:مناسب برای کسایی كه می خوان تعدادی كتاب با خودشون حمل كنن و از کوله پشتی خوششون نمیاد.

 

انواع کیف زنانه

 کیف دافل

شکل ظاهری:استوانه كشیده ای كه دهنش با زیپ بازو بسته میشه ، دارای یك عدد دسته بلند برای شانه یا دو عدد دسته كوتاه برای دست گرفتن. این کیف بیش از هر کیف دیگه ای می تونه در خودش وسایل جا بده.
اسمش از روی اسم شهری در بلژیک گرفته شده, بدلیل اینکه اولین بار در این شهر پارچه های ضخیمی را برای ساخت این کیف درست کردند.
کاربرد:مناسب برای باشگاه های ورزشی و گردش های خارج از شهر.

 

در اینجا ما سعی کردیم تمام مدل های اصلی کیف رو معرفی کنیم , البته ممکنه در بازار کیف هایی با مدل های مختلف دیگری نیز به چشممون بخورند که میشه گفت تلفیقی از کیف هایی هستند که در بالا به شما معرفی کردیم

آیا این مطلب مفید بود؟ 4
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید