در مجله معتبر ماکسیم کیت آپتن هنرپیشه و مدل آمریکایی به عنوان جذاب‌ ترین زن سال ۲۰۱۸ انتخاب شد . در راس لیست ۱۰۰ نفره قرار گرفت. این مدل و بازیگر مشهور در سال ۲۰۱۳ جایزه مدل سال و در سال ۲۰۱۴ جایزه جذابترین زن دنیا از سوی یک مجله را نیز به دست آورده بود او در سال ۱۰۱۷ با یکی از بازیکنان بیسبال به نام جاستین ورلاندر ازدواج کرد. و مراسم ازدواج آنها در کلیسایی در شهر توسکانی ایتالیا برگزار شد.

جذاب‌ ترین زن سال ۲۰۱۸

زیباترین و جذاب ترین زن جهان درسال 2018 معرفی شد، این زن کیت آپتون بازیگر مشهور هالیوودی است که واقعا زیبا و خوش اندام است.در نظرسنجی مجله ماکسیم، کیت آپتون بعنوان جذاب ترین زن دنیا انتخاب شد ودر راس فهرست 100 نفره این مجله قرار گرفت

این مدل و بازیگر   25ساله درکنار دیگر زیبارویان هالیوودی نظیر تیلور سوئیفت و مایلی سایرس قرار گرفت که درسال های پیش این عنوان را ازآن خود کرده بودند.این مجله اعلام کرد فهرست 100 زن جذاب منتخب این مجله در 19 ام ماه ژوئن منتشر شده ودر 21 ام جولای نیز جشنی در هالیوود پالادیوم برگزار خواهند کرد.

 

کیت دختر شلبی «نی دیویس» قهرمان اسبق تنیس در ایالت تگزاس و جف آپتون مدیر ورزشگاه دبیرستان است. عموی وی فرد آپتون یکی از نمایندگان مجلس امریکاست و پدر پدربزرگ وی فردریک آپتون یکی از بنیان گذاران کمپانی لوازم خانگی برقی ویرلپول است. وی از سال 209 بعنوان هنرپشیه فعالیت می‌کند و حدودا 178 سانتی متر قد دارد و رنگ مو بلوند و رنگ چشم آبی / سبز دارد.

وی در اوایل سال ۲۰۱۴ با بازیکن بیسبال جاستین ورلاندر آشنا شد و انها درسال ۲۰۱۶ نامزد شدند ودر چهارم نوامبر سال ۲۰۱۷ انها در کلیسایی در شهر توسکانی- ایتالیا با یک دیگر ازدواج کردند.

کیت آپتون و همسرش جاستین ورلاندر

کیت آپتون

کیت آپتون در فرش قرمز

کیت آپتون جذاب ترین زن دنیا در سال ۲۰۱۸

کیت آپتون جذاب ترین زن دنیا

کیت آپتون و همسرش بازیکن بیسبال جاستین ورلاندر

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید