دیروز سومین مراسم اکران مردمی فیلم گرگ بازی به کارگردانی عباس نظام دوست در پردیس سینمایی ملت با حضور رامبد جوان و بازیگران این فیلم سینمایی برگزار شد در این فیلم نگار جواهریان همسر رامبد جوان به ایفای نقش پرداخته است و سعید چنگیزیان , مهسا علافر , فهیمه امن‌زاده محمدرضا مالکی و عباس نظام دوست از جمله عواملی این فیلم بودند که روز جمعه در این اکران حضور داشتند.

سومین اکران مردمی فیلم گرگ بازی

سومین اکران مردمی فیلم گرگ بازی در پردیس سینمایی ملت با حضور رامبد جوان همراه با سعید چنگیزیان , مهسا علافر , فهیمه امن‌زاده محمدرضا مالکی و عباس نظام دوست عصر جمعه ۱۱ آبان ماه برگزار شد.

گرگ بازی

رامبد جوان در اکران فیلم سینمایی گرگ بازی

گرگ بازی

مهسا علافر

درباره داستان فیلم گرگ بازی

داستان فیلم گرگ بازی قصه چند جوان هنرمند و فعال نمایشی ( تئاتر ) هست که با وجود داشتن یک ایده ناب، سرمایه‌گذاری برای خود پیدا نمی‌کنند و سوژه داغشان روی دستشان باد کرده است. آنها در نهایت بعد از تلاش‌های متمادی و به اینور آنور سرک زدن، می‌توانند با دکتری (با بازی علی مصفا ) ملاقات کنند که ادعا می‌کند روحیه هنرجویی دارد و از عاشقان سینه‌چاک هنر تئاتر است.

رهبر این گروه جوان (با بازی نگار جواهریان) با این دکتر مرموز ملاقات کرده و با او قرار می‌گذارد که یک روز با همسرش برای دیدن اجرای آزمایشی بچه‌ها به منزلگاه آنها سر بزند تا بلکه با خیال راحت، روی ایده و پروژه آنها سرمایه‌گذاری صورت بگیرد.

گرگ بازی

رامبد جوان مجری

گرگ بازی

بازیگران در اکران مردمی فیلم گرگ بازی

گرگ بازی

فهمیمه امن زاده

«گرگ ‌بازی» اولین ساخته عباس نظام دوست که در جشنواره جهانی فجر مورد استقبال قرار گرفته بود، یک فیلم رازآلود است. این فیلم روایت کننده داستان چند دوست قدیمی‌ ست که یک شب در خانه‌ موروثی یکی از دوستان جمع می‌ شوند اما با ورود مهمانان تازه وارد به جمع، ماجراهای عجیبی رخ می‌ دهد.

علی مصفا، هانیه توسلی ، نگار جواهریان، سهیلا گلستانی، سعید چنگیزیان، مهسا علافر، فهیمه امن‌زاده، احسان گودرزی، امیرحسین قدسی و حمید پورآذری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گرگ بازی

اکران مردمی فیلم سینمایی گرگ بازی

گرگ بازی

گرگ بازی

رامبد جوان و فهیمه امن زاده

 

آیا این مطلب مفید بود؟
نظر خود را بنویسید! لطفا کلیک کنید